آزمایشگاه برند Goat، D2C در هند، 50 میلیون دلار جمع آوری کرد – جدید

آزمایشگاه برند Goat 50 میلیون دلار بودجه جدید جمع آوری کرده است زیرا تجمیع کننده برند هندی به دنبال خرید مارک های برتر بیشتر به طور مستقیم برای مصرف کنندگان و کمک به آنها در گسترش جهانی است.

Winter Capital، Vivriti Capital، 9Unicorns، Venture Catalysts و Oxyzo تامین مالی سری A استارت آپ مستقر در بنگالورو را تامین کردند که شامل بخشی از سرمایه به عنوان بدهی است. بودجه جدید به دنبال Goat است که سال گذشته 36 میلیون دلار سرمایه از تعدادی سرمایه گذار از جمله Tiger Global، Flipkart Ventures، Mayfield و Better Capital جذب کرد. اکثر این سرمایه گذاران در دور جدید شرکت کردند.

آزمایشگاه‌های برند Goat – که توسط ریشی واسودف، مدیر عامل سابق فلیپ‌کارت، و رامسوار میسرا، که قبلاً برند لباس مردانه Turms را راه‌اندازی کرده بود و معاون ارشد تجارت الکترونیک لباس زنانه متمرکز بر Voonik بود، تأسیس شد – در همان فضایی مانند تراسیو کار می‌کند. استارت آپ مستقر در بوستون به طور گسترده ای برای موفقیت این مدل شناخته شده است.

برند Goat برندهای سبک زندگی را به دست می آورد و به آنها کمک می کند تا در سراسر جهان گسترش یابند. Vasudev به جدید گفت: این برندها معمولاً “ارتباط خوبی با مصرف کننده، ردیابی اینستاگرام، فروش مستقیم با وب سایت ها یا پلتفرم های خود مانند Shopify، Myntra و Ajio دارند.”

او گفت که Goat در حال خرید برندهایی است که معمولاً درآمد سالانه آنها بین 2 تا 10 میلیون دلار است. این استارت‌آپ می‌گوید که تیم او دارای تخصص عملیاتی در مقوله سبک زندگی است و به آنها کمک می‌کند دو تا سه بار در سال رشد کنند و در عین حال آنها را سودآور کند.

تیم آزمایشگاه های برند Goat (اعتبار تصویر: Goat)

در آخرین سال فعالیت خود، 15 برند از جمله Celebrity Label Life، Voylla Fashion Jewelry، TrueBrowns & Abhishti Indian Clothing، Frangipani Children’s Clothing و Neemli و Nutriglow Beauty and Skincare را خریداری کرده است.

مطلب پیشنهادی  چین دسترسی به بازی های خارجی غیرمجاز را محدودتر می کند - جدید

این استارت‌آپ قصد دارد سرمایه‌های تازه‌ای را برای به دست آوردن چندین برند برتر دیگر سرمایه‌گذاری کند. آزمایشگاه برند Goat گفت که در حال حاضر در حال گفتگوهای پیشرفته با 12 برند است.

سفر ما برای معرفی برندهای هندی D2C در سطح جهانی به تازگی آغاز شده است. ما خوش شانس هستیم که با بنیانگذاران بزرگ همکاری می کنیم و به یادگیری و ایجاد مهارت در این فضای به سرعت در حال تغییر ادامه می دهیم. “من از سرمایه گذاران جدید خود و حمایت قوی سرمایه گذاران فعلی خود در این دور از تامین مالی استقبال می کنم. ما به خرید برندهای D2C با پتانسیل بالا در بخش‌های سبک زندگی ادامه می‌دهیم و آنها را به نتایج عالی ارتقا می‌دهیم.”

ده ها کارآفرین در حال تلاش برای یافتن مدل های بهتر برای تجارت الکترونیک در سراسر جهان هستند. بسیاری از سرمایه‌گذاران بر این باورند که آمازون‌ها و فلیپ‌کارت‌ها در سرتاسر جهان راه‌آهن‌هایی را برای تجارت دیجیتال ایجاد کرده‌اند، اما می‌توان کسب‌وکارهای هوشمندتر و سودآورتری را بر اساس آنها ایجاد کرد. دیگر استارت آپ های فعال در هند عبارتند از Mensa، Global Bees، EvenFlow Brands، 10club و Powerhouse91.

آموزش وردپرس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *