مایکروسافت Viva را از یک پورتال تمیز کارمند به یک پلتفرم پشتیبانی کاری، با فروش شروع می کند – جدید

هنگامی که مایکروسافت سال گذشته Viva را راه‌اندازی کرد، این پلتفرم را به عنوان یک پورتال کارمند تشکیل داد که در آن می‌توانید برای اطلاع از خط‌مشی مرخصی والدین یا سایر ارتباطات داخلی که بیشتر بر سیاست‌ها و فرهنگ شرکت تمرکز دارد، بروید. او این ایده را در ماه گذشته با راه اندازی Viva Goals، یک ماژول Viva که برای دسترسی کارکنان به KPI طراحی شده بود، تقویت کرد.

اما به نظر می رسد که مایکروسافت جاه طلبی های گسترده تری برای Viva دارد تا صرفاً ارائه اطلاعات مهم کارکنان در اینترانت معمولی کارکنان. امروز، اولین مورد از مشاغل بسیاری را که در Viva حفظ شده است، اعلام کرد که با فروش شروع می شود.

امیلی هی، معاون برنامه‌های تجاری شرکت مایکروسافت، می‌گوید این اعلامیه چیزی است که اطلاعاتی را در مورد مشاغل خاص که سال‌ها در شرکت‌ها و مشاغل شنیده است، گرد هم می‌آورد. از دلایل جذب او به مایکروسافت است.

او به جدید گفت: “من فکر می کنم Viva Sales واقعاً یک روش جدید کار با شکستن سیلوهای داده و شکستن سیلوهای تجربه است.”

او گفت یکی از چیزهایی که از کار با خرده فروشان یاد گرفت این بود که آنها ابزارهای زیادی داشتند و به راهی برای استخراج اطلاعات معنادار از ابزارهایی که برای ارائه آن به روشی متمرکزتر استفاده می کردند نیاز داشتند. “آنها واقعاً یک تجربه ساده تر می خواهند. به این ترتیب، Viva Sales به فروشنده این امکان را می دهد که از ابزارهایی که قبلاً دوست دارند و هر روز استفاده می کنند، از جمله سیستم ایمیل شما مانند Outlook، اسناد Word، ارائه های پاورپوینت و Teams استفاده کند.

مطلب پیشنهادی  گاز طبیعی پلی است که ما بین باتری های بنزینی و برقی به آن نیاز داریم

این ابزار بر روی Office 365 ساخته شده و برای Microsoft Dynamics 365 CRM پیکربندی شده است. با تگ کردن نام مشتری یا مخاطب، Viva Sales می‌تواند به طور خودکار اسناد، صفحات گسترده، ارائه‌ها، ایمیل‌ها و سایر مطالب را در ابزار CRM دانلود کند، که همگی تحت برچسب سازماندهی شده‌اند، که به میزان قابل توجهی میزان داده‌های دستی مورد نیاز را کاهش می‌دهد.

«فروشندگان زمان زیادی را صرف وارد کردن دستی اطلاعات حساب یا داده های پیش بینی می کنند. بنابراین آن را از بین می برد [much of the] ورود دستی داده ها اما مهمتر از آن، اکنون دید جامع تری از مشتری ایجاد می کند، “او به من گفت.

با این همه داده ذخیره شده در یک مکان، این بدان معناست که مشتریان می توانند از آن برای تغذیه مدل های یادگیری ماشینی در مورد چگونگی بهبود فروش استفاده کنند. او گفت: «شما می‌توانید از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای ارائه توصیه‌هایی برای فروشندگان استفاده کنید و این توصیه‌ها را به فروشندگان در هر کجا که هستند، چه در حال نوشتن ایمیل‌هایشان باشند و چه در جلسات مجازی، ارائه دهید».

اگرچه به نظر می رسد که مایکروسافت گرا باشد، اما خارج از جعبه از Salesforce CRM نیز پشتیبانی می کند و او می گوید که آنها می توانند در طول زمان به دلیل تقاضای مشتری، پشتیبانی از ابزارهای اضافی را اضافه کنند. علاوه بر این، این شرکت قصد دارد به مرور زمان انواع بیشتری از کار را به Viva اضافه کند.

به نظر می‌رسد بازی نهایی در اینجا، پورتال ارتباطی کارکنان را گسترش می‌دهد تا نه تنها مواد شرکت را که برای کارمندان مفید است، بلکه ابزارهایی برای انجام کارهای خاص آنها نیز در بر گیرد. او می گوید که آنها این کار را انجام می دهند زیرا شنیده اند که کارمندان از همان پورتال درخواست چنین کمکی می کنند.

مطلب پیشنهادی  Moka.care در حال جمع آوری 16 میلیون دلار برای خدمات سلامت روان شرکتی خود، جدید است.

شایان ذکر است که Viva Sales به صورت رایگان در اختیار مشتریان Microsoft Dynamic 365 قرار خواهد گرفت، اما در صورت دسترسی به داده های شخص ثالث مانند استفاده از Salesforce، هزینه استفاده از ابزار از شما کسر می شود.

Viva Sales در ماه جولای برای مشاهده عمومی در دسترس خواهد بود و برای GA در پاییز برنامه ریزی شده است. تاکنون تنها ادغام CRM موجود به غیر از Dynamics 365 Salesforce خواهد بود.

آموزش وردپرس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *