هزینه پست اسکریپت 65 میلیون دلار است، بنابراین بازرگانان Shopify می توانند متن شخصی سازی شده بیشتری را برای مشتریان ارسال کنند – جدید

پست اسکریپت، یک شرکت بازاریابی پیامکی، 65 میلیون دلار سرمایه از سری C جمع آوری کرده است و راه های بیشتری را برای تعامل شخصی برندها با مشتریان خود راه اندازی خواهد کرد.

ما در اوایل سال گذشته شرکت را ممیزی کردیم، زمانی که برای ادامه کمک به فروشگاه‌های Shopify در برقراری ارتباط با مشتریان از طریق پیام کوتاه، 35 میلیون دلار بودجه سری B صرف شد. ما همچنین پست اسکریپت را هنگامی که در سال 2019 4.5 میلیون دلار جمع آوری کرد، نمایه کردیم.

در سال 2021، این شرکت دارای 61 کارمند با بیش از 3500 مشتری است. آدام ترنر، مدیر اجرایی این شرکت، گفت: امروز به 230 کارمند افزایش یافته است و پایگاه برند Shopify دو برابر شده و به بیش از 8500 برند رسیده است. اکنون شامل برندهایی مانند Brooklinen، Homesick، Native، Spikeball و Kopari می شود. علاوه بر این، این شرکت درآمد خود را دو برابر کرد.

ترنر گفت که به طور متوسط، مشتریان با استفاده از Postscript بازده سرمایه خود را 25 برابر می کنند. یکی از بزرگترین روزهایی که این شرکت به دنبال جذابیت است، جمعه سیاه است، اما امسال روز یادبود به بزرگترین روز برای ارسال پیامک به شرکت تبدیل شده است. او می گوید بین 30 تا 40 میلیون پیامک ارسال شده است، در حالی که میانگین آن بین 5 تا 10 میلیون است.

او در ادامه توضیح داد که در حالی که خرده فروشان نگران رکود هستند، بازده پست اسکریپت، اساساً 25 دلار به ازای هر 1 دلاری که سرمایه گذاری می کنند، به آنها اجازه می دهد تا به استراتژی پیامک تکیه کنند. به‌عنوان مثال، خرده‌فروشانی که در 1 یا 2 سال گذشته از این رویکرد استفاده کرده‌اند، 40 درصد از حجم ناخالص کالا را برای فروشگاه‌های خود مدیریت می‌کنند.

مطلب پیشنهادی  به گفته Industry Ventures، LP در 450 صندوق، توزیع VC در سه ماهه اول 90 درصد کاهش یافت - جدید

او افزود: «تجار حتی زمانی که هزینه تبلیغات در فیس بوک افزایش می یابد و می بینند که ارزش های مشتری در طول زندگی بالا باقی می ماند، موفق می شوند. آنها همچنین پیچیده‌تر هستند و از پیامک به عنوان یک پلتفرم دو طرفه برای ملاقات با مشتریان برای خرید استفاده می‌کنند. این برای کاربر نهایی ارزش بیشتری ایجاد می کند زیرا فقط یک بیلبورد نیست، بلکه کانالی از تعامل است که در آن می توانید پاسخ دهید و از خرید خود پشتیبانی دریافت کنید.

ترنر گفت، این شرکت پس از مشاهده فروش تجارت الکترونیک از طریق پیامک در ایالات متحده 16 درصد در مقایسه با فروش از طریق سیستم های ارتباطی مانند WeChat، که در آن 26 درصد بود، به دنبال بودجه جدید بود. او افزود: “ما می خواهیم ایالات متحده را با کمک به خرده فروشان در توسعه روابط و کانال های دیگر خارج از وب سایت های خود به عصر مدرن تجارت الکترونیک و خرده فروشی برسانیم.”

Postscript به کار با بازرگانان Shopify ادامه خواهد داد، اما بودجه جدید همچنین به آن اجازه می دهد تا با برخی از بهترین مشتریان خود در پلتفرم های دیگر کار کند. ترنر همچنین قصد دارد از تامین مالی در فروش و بازاریابی، ورود به بازار و مهندسی محصول استفاده کند.

هنوز چالشی برای ارائه یک تجربه شخصی مشتری وجود دارد، اما ترنر معتقد است Postscript بهترین رویکرد ممکن را برای استفاده از بازاریابی پیامکی ایجاد می‌کند و به ساخت ویژگی‌های بیشتر با در نظر گرفتن این مشتریان ادامه خواهد داد.

مطلب پیشنهادی  چگونه ویدیوی یوتیوب را به عنوان پس زمینه تمام صفحه در وردپرس اضافه کنیم

Рисковата фирма 01 Advisors на Дик Костоло ръководи новата инвестиция, която включваше участие от Twilio Ventures, Expanding Capital и m]x[vCapitalисъществуващиинвеститоривGreylockAccompliceElephantиOpenViewКатоцялоPostscriptсъбранад100милионадолараподкрепеносрисковофинансиранеотосноваванетонакомпаниятапрез2019г[vCapitalandexistinginvestorsatGreylockAccompliceElephantandOpenViewIntotalPostscriptraisedover0millioninventure-backedfundingsincethecompanywasfoundedin2019[vCapitalисъществуващиинвеститоривGreylockAccompliceElephantиOpenViewКатоцялоPostscriptсъбранад100милионадолараподкрепеносрисковофинансиранеотосноваванетонакомпаниятапрез2019г[vCapitalandexistinginvestorsatGreylockAccompliceElephantandOpenViewIntotalPostscriptraisedover0millioninventure-backedfundingsincethecompanywasfoundedin2019

کاستولو در بیانیه‌ای نوشت: «همان‌طور که ارسال پیامک نحوه ارتباط افراد با یکدیگر را تغییر داده است، Postscript نیز نحوه ارتباط برندها با مشتریان خود را متحول کرده است. ما در حال سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی با موقعیت قوی در بازار محصول هستیم که بر نوآوری و مقیاس بیشتر تمرکز دارند تا آنها را به فاز بعدی رشد خود سوق دهیم، و Postscript مظهر این مشخصات است. آنها آینده تجارت هستند.”

آموزش وردپرس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *