چگونه یک صفحه فشرده وردپرس ایجاد کنیم که تبدیل شود

به دنبال راهی برای جمع آوری آدرس ایمیل از بازدیدکنندگان خود هستید؟

افزودن یک صفحه فشرده راهی آسان برای محدود کردن تمرکز کاربران و ایجاد یک لیست ایمیل است. با ارائه مشوق هایی در ازای آدرس ایمیل مخاطبان شما، به تبدیل آنها کمک می کند.

در این مقاله نحوه ایجاد یک صفحه فشرده در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

چگونه یک صفحه جمع شده در وردپرس ایجاد کنیمچگونه یک صفحه جمع شده در وردپرس ایجاد کنیم

Squeeze Page چیست؟

صفحه فشرده (همچنین به عنوان صفحه فرود نیز شناخته می شود) نوعی صفحه فرود است که برای جمع آوری یا فشرده کردن آدرس ایمیل و نام بازدیدکننده شما طراحی شده است. در عوض، می توانید یک منبع ارزشمند، کتاب الکترونیکی، مواد آموزشی منحصر به فرد یا محصولات رایگان ارائه دهید.

بر خلاف یک صفحه فرود استاندارد که در آن می توانید چندین هدف داشته باشید، هدف از یک صفحه فشرده این است که کاربران را وادار به صرف نظر از آدرس ایمیل خود کند.

به عنوان مثال، در اینجا یک صفحه فشرده از یک بازاریاب دیجیتال است که کاربران را تشویق می کند تا برای دریافت اطلاعات داخلی در خبرنامه خود ثبت نام کنند.

نمونه ای از یک صفحه فشرده بازاریابی دیجیتالنمونه ای از یک صفحه فشرده بازاریابی دیجیتال

یک دکمه فراخوان برای اقدام واضح وجود دارد و صفحه شامل یک کپی واضح از آنچه کاربران در ازای دریافت آن خواهند شد، می باشد. همچنین عنوان چشم نواز است و صفحه دارای تصاویری است که به جلب توجه کاربران کمک می کند.

ایجاد یک صفحه فشرده یک راه اثبات شده برای ایجاد یک لیست ایمیل است که می توانید از آن برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود در آینده استفاده کنید. جمع آوری ایمیل ها همچنین به شما این امکان را می دهد که یک خبرنامه راه اندازی کنید و مشترکین را در مورد محصولات، معاملات و کمپین های جدید مطلع کنید.

با این حال، بیایید ببینیم که چگونه یک صفحه فشرده در وردپرس ایجاد کنیم.

ایجاد یک صفحه فشرده در وردپرس

ساده ترین راه برای راه اندازی یک صفحه فشرده در وردپرس از طریق SeedProd است. این بهترین و ساده ترین ابزار برای ایجاد وب سایت وردپرس و صفحات فرود است.

برای شروع، می‌توانید از بین انواع قالب‌های با تبدیل بالا انتخاب کنید و صفحه را با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن سفارشی کنید. این افزونه همچنین با ابزارهای محبوب بازاریابی ایمیلی ادغام می شود.

مطلب پیشنهادی  اپل به عنوان یک قانون وارد بازار BNPL می شود، رقابت در حال تشدید است - جدید

علاوه بر یک صفحه فشرده، SeedProd به شما امکان می دهد یک صفحه به زودی، یک صفحه خطای 404، یک صفحه ورود سفارشی و موارد دیگر ایجاد کنید. تم ساز آن نیز به شما امکان می دهد بدون ویرایش کد یک تم سفارشی ایجاد کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که ما از SeedProd Pro برای این آموزش استفاده خواهیم کرد زیرا شامل قالب‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر است. با این حال، یک نسخه SeedProd Lite نیز وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

راه اندازی SeedProd در وردپرس

ابتدا باید افزونه SeedProd را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، صفحه خوش آمدگویی را در داشبورد وردپرس خود خواهید دید. در این صفحه می‌توانید کلید مجوز را وارد کرده و روی دکمه «تأیید کلید» کلیک کنید. اگر مطمئن نیستید که کلید کجاست، می‌توانید به راحتی آن را در قسمت حساب SeedProd خود پیدا کنید.

افزودن کلید مجوز SeedProd به وب سایت وردپرس شماافزودن کلید مجوز SeedProd به وب سایت وردپرس شما

سپس باید از پنل مدیریت به SeedProd Landing Pages بروید.

از اینجا، به سادگی روی دکمه «+ افزودن صفحه فرود جدید» کلیک کنید.

یک صفحه فرود جدید اضافه کنیدیک صفحه فرود جدید اضافه کنید

سپس SeedProd الگوهای مختلفی را برای انتخاب ارائه می دهد.

برای مشاهده الگوهای صفحات فشرده می‌توانید روی فیلتر “Lead Squeeze” در بالا کلیک کنید.

گزینه و الگوی فشار سرب را انتخاب کنیدگزینه و الگوی فشار سرب را انتخاب کنید

برای انتخاب یک الگو، کافی است آن را نگه دارید و روی دکمه با علامت تیک نارنجی کلیک کنید.

سپس یک پنجره باز می شود که در آن می توانید نام و URL را برای صفحه فشرده خود وارد کنید. پس از انجام این کار، روی دکمه “ذخیره و شروع به ویرایش صفحه” کلیک کنید.

یک نام برای صفحه فشرده وارد کنیدیک نام برای صفحه فشرده وارد کنید

در مرحله بعد، سازنده صفحه فرود کشیدن و رها کردن SeedProd را خواهید دید.

سفارشی کردن صفحه فشرده خود با استفاده از SeedProd

در صفحه ساز می توانید عناصر مختلفی را در قالب ویرایش کنید. به عنوان مثال، بلوک های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

صفحه فشرده سازی را سفارشی کنیدصفحه فشرده سازی را سفارشی کنید

می‌توانید بلوک‌های استاندارد مانند عنوان، متن، فهرست، دکمه‌ها و غیره را اضافه کنید. یا بلوک های پیشرفته مانند اشتراک گذاری اجتماعی، شمارش معکوس، ویدیوهای پاپ آپ، توصیه ها و موارد دیگر را انتخاب کنید.

SeedProd همچنین به شما امکان می دهد هر عنصر را سفارشی کنید یا بیشتر مسدود کنید. به عنوان مثال، انتخاب بلوک عنوان به شما امکان می دهد متن را ویرایش کنید و فونت، رنگ و سبک آن را تغییر دهید.

مطلب پیشنهادی  کت و شلوار جنگی راه راه و چهارخانه - جدید
عناصر را در صفحه فشرده ویرایش کنیدعناصر را در صفحه فشرده ویرایش کنید

با SeedProd می توانید از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد خودکار تصاویر و متن برای صفحه خود نیز استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که تولید کننده متن و تصویر هوش مصنوعی یک افزونه پولی است.

اگر به برگه بخش‌ها بروید، کل بخش‌ها را برای اضافه کردن به صفحه فشرده خود خواهید یافت. به عنوان مثال، می توانید سرصفحه ها، پاورقی ها، دکمه های فراخوان و موارد دیگر را به صفحه خود اضافه کنید.

بخش های صفحه را ویرایش کنیدبخش های صفحه را ویرایش کنید

اتصال ابزار بازاریابی ایمیلی با SeedProd

پس از سفارشی کردن صفحه فشرده خود، باید یک ابزار بازاریابی ایمیلی را به SeedProd متصل کنید.

برای این کار به تب «اتصال» بروید و سرویس های مختلفی را مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال، SeedProd به راحتی با ActiveCampaign، AWeber، Drip، Mailchimp، Constant Contact و موارد دیگر ادغام می شود.

اتصال خدمات ایمیل مارکتینگ به SeedProdاتصال خدمات ایمیل مارکتینگ به SeedProd

به سادگی دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا سرویس ایمیل مارکتینگ مورد نظر خود را به SeedProd متصل کنید.

تنظیمات صفحه فشرده را نهایی کنید

سپس باید به برگه تنظیمات صفحه در SeedProd بروید.

در اینجا می توانید تنظیمات مختلف را تغییر دهید و صفحه خود را منتشر کنید. به عنوان مثال، SeedProd به شما امکان می دهد عنوان صفحه را تغییر دهید، توضیحات متا را ویرایش کنید، Google Analytics را اضافه کنید و موارد دیگر.

هنگامی که تغییرات خود را انجام دادید، زمان آن است که صفحه فشرده خود را فعال کنید. فقط “وضعیت صفحه” را از پیش نویس به تغییر دهید انتشار.

صفحه فشرده را منتشر کنیدصفحه فشرده را منتشر کنید

اکنون می توانید روی دکمه Save در بالا کلیک کرده و از Landing Page Builder خارج شوید.

از اینجا، به سادگی از URL صفحه فشرده بازدید کنید و آن را در عمل ببینید.

روی پیش نمایش صفحه کلیک کنیدروی پیش نمایش صفحه کلیک کنید

پاداش: نکاتی برای افزایش تبدیل در صفحه Squeeze

اکنون که می دانید چگونه یک صفحه فشرده وردپرس ایجاد کنید، می توانید با دنبال کردن این نکات برای افزایش تبدیل، آن را به سطح بعدی ببرید.

1. بازدیدکنندگان خروجی را به مشترکین تبدیل کنید

آیا می دانستید که 70 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت شما را رها می کنند و دیگر باز نمی گردند؟ اگر بتوانید آن را تغییر دهید و تبدیل ها را در صفحه فشرده خود افزایش دهید چه؟

مطلب پیشنهادی  Parellelz یک رویکرد جدید برای تبدیل یکپارچه برنامه های تلفن همراه شما به وب سایت ارائه می دهد - جدید

با استفاده از OptinMonster، می توانید پیام های شخصی سازی شده را در زمان های خاص به کاربران نشان دهید و آنها را به مشترک تبدیل کنید.

این بهترین نرم افزار بهینه سازی تبدیل و تولید سرنخ در بازار است که فناوری Exit-Intent را ارائه می دهد. OptinMonster به طور خودکار رفتار کاربر را تشخیص می دهد و یک پیام پاپ آپ را درست زمانی که کاربر می خواهد صفحه کلیک شما را ترک کند، نمایش می دهد.

نمونه ای از مطالعه موردی قصد خروجنمونه ای از مطالعه موردی قصد خروج

می توانید با دنبال کردن راهنمای ما در مورد اینکه چگونه با استفاده از OptinMonster مشترکان ایمیل را تا 600٪ افزایش دادیم، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

2. از کاربران بخواهید در اعلان‌های فشار مشترک شوند

می توانید یک دکمه اشتراک کلیک کنید به صفحه فشار خود اضافه کنید و کاربران را تشویق کنید تا برای اعلان های فشار ثبت نام کنند.

اعلان‌های فشاری پیام‌های شخصی‌شده با پیوندهایی هستند که می‌توانید برای مشترکین خود ارسال کنید. آنها برای بازگرداندن افراد به سایت شما، هدایت محتوای شما و افزایش فروش عالی هستند.

پیش نمایش اعلان های فشار روی دسکتاپپیش نمایش اعلان های فشار روی دسکتاپ

یکی از بهترین راه‌ها برای تنظیم اعلان‌های فشار وردپرس استفاده از PushEngage است. این بهترین نرم افزار اعلان فشار است و استفاده از آن بسیار آسان است.

برای جزئیات بیشتر، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه افزودن اعلان‌های فشار وب به یک سایت وردپرس را ببینید.

3. از قدرت اثبات اجتماعی برای افزایش تبدیل استفاده کنید

همچنین می‌توانید از اثبات اجتماعی برای افزایش تعداد افرادی که آدرس ایمیل خود را به یک صفحه فشرده ارسال می‌کنند، استفاده کنید.

به عنوان مثال، می توانید سایر کاربرانی که در لیست ایمیل شما مشترک شده اند را نمایش دهید. این باعث می شود سایر بازدیدکنندگان راحت تر باشند و به ایجاد اعتماد کمک می کند.

از اثبات اجتماعی استفاده کنیداز اثبات اجتماعی استفاده کنید

می‌توانید راهنمای ما را در مورد نحوه استفاده از FOMO در سایت وردپرس خود برای افزایش تبدیل برای کسب اطلاعات بیشتر بررسی کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه ایجاد یک صفحه فشرده وردپرس کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد روش های اثبات شده کسب درآمد آنلاین و نحوه افزایش ترافیک وبلاگ را ببینید.

اگر از این مقاله لذت بردید، لطفا در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدئویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک



آموزش وردپرس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *