Grafana ابزار مدیریت تماس خود را باز می کند – جدید

نوامبر گذشته، Grafana Labs OnCall را راه‌اندازی کرد، ابزاری برای مدیریت تماس برای DevOps و تیم‌های مهندسی قابلیت اطمینان سایت (SREs)، به عنوان بخشی از سرویس کاملاً مدیریت شده Grafana Cloud. امروز، این شرکت اعلام کرد که این ابزار منبع باز را ارائه می دهد، که باید کار را برای شرکت هایی در صنایع تحت نظارت که نمی توانند از Grafana Cloud استفاده کنند، آسان تر کند. شایان ذکر است که OnCall نیز بخشی از پیشنهاد رایگان Grafana Cloud است.

یکی از نویسندگان این پروژه گفت: “ما می خواستیم به محض اینکه احساس کردیم برای کاربران آماده است تا آن را به راحتی و با اطمینان اجرا کنند، OpenCall را منبع باز بسازیم.” گرافان متیو کوکوی، مدیر ارشد مهندسی در آزمایشگاه ها. “ما احساس آمادگی می کنیم.”

اعتبار تصویر: گرافان

برای ایجاد OnCall، Grafana Labs سال گذشته استارتاپ Kukuv Amixr را خریداری کرد، که او با همکاری ایلدار ایشاکوف در سال 2018 آن را تأسیس کرد. ایده در اینجا این است که به تیم ها یک ابزار واحد داده شود که بتواند سیگنال های Grafana، Prometheus و Alertmanager را مدیریت کند. این سرویس به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا زمان‌بندی تماس‌ها را ایجاد و مدیریت کنند، زمانی که همه چیز اشتباه می‌شود، تشدید خودکار ایجاد کنند و البته با سرویس‌هایی مانند New Relic و Datadog نیز ادغام می‌شود.

علاوه بر OnCall منبع باز، شرکتی که میزبان رویداد عمومی خود در GrafanaCONline این هفته بود، Grafana 90 را نیز امروز منتشر کرد. شما باید زبان های اصلی را برای پرس و جو و همچنین تجسم های داشبورد و پانل نقشه حرارتی ارتقا یافته را یاد بگیرید.

مطلب پیشنهادی  چگونه ویدیوی یوتیوب را به عنوان پس زمینه تمام صفحه در وردپرس اضافه کنیم
آموزش وردپرس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *