Sesame با 27 میلیون دلار بودجه برای گسترش بازار مراقبت های پزشکی با پرداخت به ازای هر بازدید به پایان می رسد – جدید

دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت و مقرون به صرفه برای مدت طولانی در ایالات متحده یک مشکل بوده است.

همه نمی توانند بیمه درمانی بپردازند و حتی برای کسانی که می توانند، مراقبت های پزشکی همچنان می تواند گران باشد.

کنجدآ یک شرکت نوپا که هدفش حل این مسائل با بازار آنلاین مراقبت های بهداشتی است، 27 میلیون دلار در مجموعه ای از بودجه های سری B به رهبری GV (قبلاً Google Ventures) برای بهبود تلاش های خود جمع آوری کرده است.

کنجد مستقر در نیویورک یک بازار دو طرفه است که فقط پزشکان و بیماران در آن پراکنده اند. مصرف‌کنندگان می‌توانند در وب‌سایت او برای یک پزشک تحقیق و خرید کنند – و قرار ملاقات بگذارند. این استارت آپ ادعا می کند که می تواند هزینه های مراقبت های بهداشتی را با کاهش تشریفات اداری و قوانین بیمه درمانی کاهش دهد و راهی برای دسترسی به پزشکان – از جمله متخصصان – به صورت پولی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

این شرکت می‌گوید یکی دیگر از مزیت‌های مصرف‌کنندگان این است که آنها این فرصت را دارند که به صورت مجازی – و در برخی مکان‌ها، حضوری – با قیمتی که از قبل ارائه می‌شود، بدون تعجب بعداً درمان شوند. در واقع، به تازگی تمام شده است 60% بیماران مبتلا به سوزام نوعی بیمه دارند. اما، سزامی می گوید، شفافیت جذاب است. پزشکانی که برخی از آنها شیوه های خاص خود را دارند، مانند ایده دریافت پرداخت نقدی بدون نیاز به کارهای اداری، هزینه و دردسر تشکیل پرونده در شرکت های بیمه.

مطلب پیشنهادی  SureImpact برنده TC City Spotlight: Columbus Pitch-Off - جدید شد

این شرکت ادعا می کند که “مراقبت های سلامت کامل و طولی” شامل مراقبت های اولیه، مشاوره اورژانسی و مدیریت مراقبت های مزمن، 40 تخصص، دندانپزشکی، آزمایشگاه ها و تصویربرداری را ارائه می دهد. بیش از 2500 وجود دارد ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در بازار آن که همه 50 ایالت را در بر می گیرد. خدمات آن از اواسط سال 2020 و پس از آن فعال بوده است به بیش از 150000 بیمار خدمات ارائه می دهد.

مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران دیوید گلدهیل در مصاحبه ای به جدید گفت که هدف Sesame ارائه مراقبت های پزشکی “نصف قیمت و کیفیت کامل” است. او گفت که میانگین هزینه ای که برای مراقبت در بازار او پرداخت می شود، حدود 40 دلار است و برخی از بازدیدها می توانند تا 25 دلار هزینه داشته باشند. او گفت که کنجد یک “بازار واقعی” است، زیرا پزشکان و تامین کنندگان برای خودشان کار می کنند. به گفته گلدهیل، تقاضا به قدری قوی است که Sesame جذب پزشکان را متوقف کرده است.

گلدهیل که مقاله ای با عنوان چگونه مراقبت های بهداشتی آمریکا پدرم را کشتو رئیس سابق و مدیر عملیاتی گروه تلویزیونی یونیورسال است. “همچنین، آنها تمام الزامات اداری را که همراه با مطالبات بیمه است، ندارند.”

و از آنجا که پزشکان در واقع با یکدیگر رقابت می کنند، او افزود، قیمت گذاری “رقابتی” است.

Susame با گرفتن درصدی از هزینه برای هر بازدید درآمد کسب می کند. او باید کاری را درست انجام دهد. گفته می شود وجود دارد در حال رشد بود 25 درصد در ماه و تقریباً 500 درصد درآمد را به صورت سالانه افزایش داده است – اگرچه ما نمی دانیم از کدام پایه.

مطلب پیشنهادی  Baidu، Pony.AI اولین مجوز رباتیک بدون راننده در چین را دریافت کرد - جدید

Sesame به آماری اشاره می کند که می گوید نیاز به خدماتی مانند آنچه ارائه می دهد را نشان می دهد.

مطابق با سرشماری ایالات متحده در سال 202028 میلیون آمریکایی در آن زمان بیمه درمانی نداشتند. همچنین، با توجه به پژوهش53 درصد از کارگران آمریکایی تحت پوشش بیمه درمانی خصوصی از طریق کارفرمای خود در آن سال مشمول برنامه های درمانی با کسر فرانشیز شدند.

بازار در حال حاضر یک پیشنهاد بتا دارد، SesamePlus، که قصد دارد امسال آن را به طور گسترده راه اندازی کند – به مردم فرصت پرداخت می دهد. عضویت سالانه Sesame برای 99 دلار یا هزینه ماهانه 10.99 دلار. بر خلاف سایر پیشنهادات بهداشت از راه دور که عمدتاً مبتنی بر عضویت هستند، مانند One Medical، Sesame برای دیده شدن نیازی به عضویت ندارد، اما به گفته این شرکت، اعضا از تخفیف برای بازدیدها و خدمات و همچنین مزایای دیگر برخوردار می شوند.

این استارت آپ همچنین با One Medical تفاوت دارد زیرا دسترسی به تخصص ها را ارائه می دهد، در حالی که دومی بر مراقبت های اولیه متمرکز است. این نیز یک بازار است، در حالی که وان مدیکال چنین نیست. لازم به ذکر است که GV نیز یک سرمایه گذار در One Medical است که در سال 2020 عمومی شد و ارزش بازار امروز آن حدود 1.35 میلیارد دلار است. این شرکت در پاسخ به این سوال که آیا Sesame و One Medical را رقیب خود می داند یا خیر، اظهار نظری نکرد.

کتی فریدمن، شریک اجرایی GV، از طریق ایمیل به جدید گفت که تیم GV Life Sciences قصد دارد در شرکت‌هایی سرمایه‌گذاری کند که زندگی و عملکرد بیماران را بهبود می‌بخشند، و او معتقد است که «رویکرد Sesame برای «مراقبت‌های بهداشتی مقرون‌به‌صرفه و مقرون‌به‌صرفه» جذاب است.

مطلب پیشنهادی  نحوه تعدیل ثبت نام کاربران جدید در وردپرس

او گفت: «دانه‌های کنجد با اتصال بیماران به مراقبت‌های شخصی و مجازی با کیفیت بالا و کم‌هزینه، به دستیابی به نتایج سلامت بهتر برای درصد قابل‌توجهی از جمعیت‌هایی که از لحاظ تاریخی محروم هستند، کمک می‌کند. کنجد با موفقیت یک بازار پویا برای خدمات پزشکی ایجاد کرده است – مفهومی که نیازهای برآورده نشده تاریخی را برطرف می کند.

Virgin Group، TeleSoft Partners و FMZ Ventures نیز در آخرین دور به عنوان سرمایه گذاران جدید، همراه با حامیان فعلی General Catalyst، Industry Ventures، Coefficient Capital، Giant Ventures و Alumni Ventures Group شرکت کردند. سرمایه گذاری کل سرمایه جذب شده Sesame را از زمان آغاز به کار آن در سال 2019 به 75 میلیون دلار می رساند.

این استارتاپ از سرمایه جدید خود در درجه اول برای انتقال محصول عضویت خود از نسخه بتا به عمومی استفاده خواهد کرد.

آموزش وردپرس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *